Gastronomia ca pilon de comunicare în brandingul unei comunități

Gastronomia, cu tot ceea ce înseamnă ea – ritualuri, reţete, arome -, a fost dintotdeauna un element distinctiv al oricărei comunităţi Chiar şi în epoca glorificării alimentelor “-free” – gluten-free, dairy-free, fat-free, identity-free – mâncarea rămâne un pilon important al brandului local, menit să spună poveşti, să reflecte obiceiuri sociale, aspecte ale moştenirii culturale şi …


read more

Trainee in Digital Wanted

We are looking for a creative mind that is very eager to learn about digital communication, campaigns, brands and many more Ideally, you are a student or just graduated, well versed in Facebook, Instagram and other social networks We can offer you a fixed term contract with the possibility of employment if we both decide to go further  …


read more

Trei semne că te paște o criză și 5 feluri de a o primi cum se cuvine 

În imobiliare se spune că există trei criterii pentru alegerea unui imobil – locația, locația și iar locația Și în cazul crizelor din domeniul comunicării avem tot trei legi Fie că ești PFA sau multinațională, fie că ești trainer sau o firmă de stat, nu contează – criza nu alege Exiști, vei avea parte de …


read more

Celebrities on Instagram: ce putem învăța de la Ellen DeGeneres

Despre rețelele sociale si despre rolul acestora în conturarea comportamentului nostru de consumatori de informație s-au scris pagini întregi… de studii sau de rezultate Google 😊 În fiecare secundă, o cantitate inimaginabilă de informații este accesibilă la (mai puțin de) un click distanță În aceste condiții, care sunt factorii ce ne determină să alegem cine, …


read more