Incepand cu luna martie, CEZ a lasant campania nationala de promovare a produselor din portofoliul CEZ Vanzare, furnizor de energie electrica si gaze naturale in cadrul Grupului CEZ in Romania, ca o invitatie inedita in culisele crearii ofertelor inspirate de nevoile si dorintele clientilor sai.

Introduse de doua personaje simpatice, cu personalitati bine conturate, care intruchipeaza energia electrica si gazul natural, cele doua produse ale campaniei – CEZ Rezidential si CEZ Gaz – iau nastere tocmai din intelegerea asteptarilor clientului, casnic sau antreprenor, de a multumi intreaga familie, de a beneficia de un pret fix sau cu discount și de a se bucura de avantajele unui contract flexibil.

“Intr-o piata foarte reglementata precum energia, care vinde un produs generic si de multe ori dificil de inteles, dupa mai multe valuri de cercetari si observare a consumatorului, am decis ca prezenta unor personaje care “vizualizeaza un produs invizibil” va genera nu doar diferentiere, dar si o intelegere mai rapida a produselor CEZ Vanzare. Cele doua caractere reprezinta Energia si Gazul si intruchipeaza dorinta companiei de a intelege si crea permanent produse adaptate nevoilor clientilor, fie ei oameni, case sau brutarii. Ele vor fi eroii viitoarelor serii de povesti despre produsele CEZ Vanzare”, a declarat Alina Damaschin (Head of Brand PR & Creative Leader Rogalski Damaschin PR).

“In cel de-al 12-lea an de prezenta cu succes pe piata din Romania, ca principal furnizor de energie electrica pentru 1,3 milioane de clienti din zona Olteniei, am ales sa ne extindem portofoliul de produse si servicii la nivel national, mizand pe una dintre trasaturile noastre principale: preocuparea constanta fata de nevoile si profilul clientilor nostri. Suntem o companie care inoveaza, de aceea am ales sa transmitem mesajul printr-o campanie creativa si memorabila in domeniul energetic din Romania. Prin personificarea energiei electrice si a gazului natural, ne propunem sa demonstram ca, avand alaturi o echipa de specialisti de elita, asa cum este echipa CEZ Vanzare, cele mai avantajoase oferte de electricitate si gaz sunt la indemana tuturor, clienti casnici si business deopotriva. Continuam sa credem ca energia vine de la oameni si este pentru oameni, de aceea si produsele noastre sunt concepute sa raspunda dorintelor clientilor nostri. Le multumim pentru ca ne-au primit in casele sau afacerile lor”, a adaugat Angelica Barbu (Brand Marketing & Communication Manager, Grupul CEZ in Romania).

Campania, realizata de Rogalski Damaschin Public Relations, consta in doua spoturi TV animate de echipa StudioSet, precum si in executii pentru online, centrele de relatii cu clientii si comunicare interna.

Cele doua spoturi ale campaniei pot fi urmarite aici: http://bit.ly/CEZ_Rezidential si http://bit.ly/CEZ_Gaz