Cum comunici subiecte tech fără să rămâi pe fir doar cu inginerii

Există cazuri când comunicarea nu are legătură cu produsele cu care suntem obișnuiți în fiecare zi Nu tu telefon super dotat, nici televizor ultra-super HD Nici mașină de familie, nici ofertă incredibilă în Spania Pe scurt, nu tocmai subiectul zilei în comunicare Ce faci când ai treabă cu efectori, grippere sau balometre? Cum comunici beneficiile …


read more

5 instrumente must-have dacă vrei să-ți crești vizibilitatea (și dacă ești ONG)

Fie că e vorba de conștientizarea misiunii organizației, poveștile unor oameni care beneficiază de serviciile tale sau promovarea unui eveniment în comunitate, ONG-urile au și ele nevoie să se facă auzite și cunoscute De cele mai multe ori lipsa resurselor financiare sau umane împiedică aceste organizații să se promoveze așa cum ar trebui, lasând comunicarea …


read more

Reach vs Engagement

Analiza rețelelor sociale ca parte din strategia digitală a unui brand este una dintre multele puncte de pe o listă lungă de activități pe care le facem pentru clienții agenției, înainte de a le propune o strategie nouă În anumite momente din an, analize intermediare sunt efectuate pentru a calibra mesajele și strategia inițială de …


read more

De unde a pornit PR-ul ca să arate azi așa

Episodul I: “Părinții fondatori ai PR-ului” și începuturile meseriei noastre (I) PT Barnum (1810-1981) Zorile relațiilor publice Aproape toate manualele de PR au un capitol special dedicat istoriei relațiilor publice Dintre numeroasele referințe pe temă asta, preferata mea este cea din “Totul despre relațiile publice”, autori Dean Kruckeberg, Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk (editură Polirom, …


read more

3 boți să ajungă la fiecare

Știai că în 1966 puteai avea o conversație Eliza? Nu, nu cu Eliza Rogalski, ci cu botul psihoterapeutul digital creat de Joseph Weizenbaum Botul rula pe un terminal IBM 7094 și este descris de cel ce l-a creat astfel: at this writing, the only serious ELIZA scripts which exist are some which cause ELIZA to respond roughly as …


read more