Reach vs Engagement

Analiza rețelelor sociale ca parte din strategia digitală a unui brand este una dintre multele puncte de pe o listă lungă de activități pe care le facem pentru clienții agenției, înainte de a le propune o strategie nouă În anumite momente din an, analize intermediare sunt efectuate pentru a calibra mesajele și strategia inițială de …


read more

De unde a pornit PR-ul ca să arate azi așa

Episodul I: “Părinții fondatori ai PR-ului” și începuturile meseriei noastre (I) PT Barnum (1810-1981) Zorile relațiilor publice Aproape toate manualele de PR au un capitol special dedicat istoriei relațiilor publice Dintre numeroasele referințe pe temă asta, preferata mea este cea din “Totul despre relațiile publice”, autori Dean Kruckeberg, Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk (editură Polirom, …


read more

3 boți să ajungă la fiecare

Știai că în 1966 puteai avea o conversație Eliza? Nu, nu cu Eliza Rogalski, ci cu botul psihoterapeutul digital creat de Joseph Weizenbaum Botul rula pe un terminal IBM 7094 și este descris de cel ce l-a creat astfel: at this writing, the only serious ELIZA scripts which exist are some which cause ELIZA to respond roughly as …


read more

3 prioritati in primele 30 de minute de criza

Atacuri cibernetice, descinderi ale autoritatilor, incendii, accidente, greve, declaratii sau decizii ale politicienilor care impacteaza intregi sectoare economice – iata cateva exemple de situatii care au pus in ultima vreme companiile in situatia de a se apara Nimeni nu mai este ferit de crize, iar felul cum sunt ele gestionate contribuie la erodarea sau intarirea …


read more