Brandul de angajator începe și se termină în social media

  Prin natura ei, social media este mediul perfect de exprimare a nemulțumirii Nu există firmă despre care să nu se vorbească pe la colțul Facebookului cum ca ar fi nu tocmai cel mai bun angajator Că salariile nu sunt chiar atât de mari, că șefii au preferințe in cazul unor angajați, că atmosfera e …


read more

Reinventarea newsletterelor și de ce ne plac atât de mult

Cele mai relevante informații nu se mai găsesc online, pe rețelele sociale O tendință în creștere arată că sunt deja în inbox-urile noastre Acum zece ani, newsletterele erau considerate instrumente de marketing, menite să momească consumatorii pe website-uri În zilele noastre, acest canal de comunicare poate fi folosit în locul blogului de către un antreprenor …


read more

Importanța teambuilding-urilor reușite în corporații

Eficiența unui teambuilding poate fi măsurată prin intermediul unui chestionar de feedback, colectat la finalul activității Este util, poate oferi inclusiv insight-uri pentru edițiile următoare Dar, lăsând deoparte tehnicile birocratice, mai este necesară o altă dovadă atunci când entuziasmul din ochii participanților este evident? 😊


read more

To be or not to be —engaged?

Adresându-ne angajaților, în unele momente (precum diminețile de luni), întrebarea este retorică 😊, dar îndreptând perspectiva spre angajator, ne-ar plăcea să existe un set de reguli infailibile care ne ajută să menținem un nivel ridicat al implicării și atenției angajaților:  Învață, învață, învață Posibilitatea de educare continuă (prin cursuri de specialitate sau de dezvoltare personală) …


read more

Cei 6 piloni ai unui program de wellbeing de succes

Implicarea verticală a angajaților Pentru ca angajații să se înscrie și să se implice într-un program de wellbeing, făcându-l, astfel, de succes, este necesar ca întreaga cultură organizațională să îmbrățișeze acest concept și să susțină direct și indirect importanța sa De aceea, este întotdeauna indicat ca valorile sale să fie internalizate de către toate nivelele …


read more