Cum ne mai uităm la televizor în era Netflix

Cu toții am auzit dintr-o sursă sau alta de Netflix, și odată cu apariția serviciului de streaming, a apărut și un nou fenomen, cunoscut sub numele de “binge watching” Dar cum a ajuns Netflix să aibă acestă ascensiune uluitoare în ultimii ani și să aibă succes până și pe teritoriul României? Simplu, s-a adaptat societății …


read more

Programele corporate de wellbeing – între strategie și responsabilitate

De câțiva ani, programele de wellbeing au devenit elemente importante, vitale strategiilor coerente și eficiente de comunicare internă și HR ale companiilor, indiferent de profilul lor sau de numărul de angajați Ceea ce, până în prezent, era perceput ca un element de valoare adaugată, un gest frumos care arată aprecierea pentru angajați, este acum, conform …


read more

How connected are you?

Wearables will soon be able to collect and feed numerous ‘super data’ back to retailers – data such as a user’s in-store shopping frequency, their basket size, value per item, length of stay and common dwell times – meaning that online advertising placements and scheduling can become more acutely defined Brands such as Adidas, Nike, Levi’s …


read more