Trei semne că te paște o criză și 5 feluri de a o primi cum se cuvine 

În imobiliare se spune că există trei criterii pentru alegerea unui imobil – locația, locația și iar locația Și în cazul crizelor din domeniul comunicării avem tot trei legi Fie că ești PFA sau multinațională, fie că ești trainer sau o firmă de stat, nu contează – criza nu alege Exiști, vei avea parte de …


read more

Celebrities on Instagram: ce putem învăța de la Ellen DeGeneres

Despre rețelele sociale si despre rolul acestora în conturarea comportamentului nostru de consumatori de informație s-au scris pagini întregi… de studii sau de rezultate Google 😊 În fiecare secundă, o cantitate inimaginabilă de informații este accesibilă la (mai puțin de) un click distanță În aceste condiții, care sunt factorii ce ne determină să alegem cine, …


read more

Cu site-ul la control – semnele care îți spun că ai nevoie de un site nou

Fie că vorbim despre mașina personală, despre propriul corp sau despre telefonul mobil, după un anumit timp toate încep să dea semne de „oboseală” Dacă în cazul mașinii avem indicatoare la bord care ne „îndrumă” spre cel mai apropiat service,  crampele musculare sau scăderea rezistenței la efort sunt primele semne de anchilozare, iar soluția este …


read more

I amsterdam – rebranding viu pentru un oraș relaxat

Fiecare oraș se remarcă printr-un specific cultural care atrage turiști – de la stilul arhitectural al clădirilor la obiectivele turistice și până la piețele care definesc viața străzilor, fiecare oraș are o aură proprie care îl face să fie unic Orașele au devenit, odată cu trecerea timpului, o “specie” cu un caracter special, un personaj dintr-o …


read more

3 wearables care schimbă fața PR-ului

Cândva, undeva într-o galaxie foarte îndepărtată, oamenii citeau presa din ziarele găsite la chioșc sau în fața ușii, mergeau la medic pentru a-și măsura tensiunea arterială și foloseau ceasul pentru a afla ora După câțiva ani și o explozie controlată și constantă a tehnologiei, ne găsim în mijlocul unei lumi care citește presa de pe …


read more

De unde a pornit PR-ul ca să arate azi așa (II)

Ivy Ledbetter Lee (1877 – 1934) Profesionistul premierelor Lucrul cel mai spectaculos de reținut despre Ivy Ledbetter Lee este că, înainte de a fi împlinit vârsta de 30 de ani, devenise deja un nume în domeniul PR-ului, fiind considerat unul dintre „întemeietorii” domeniului Cariera și-a început-o ca reporter, apoi a făcut trecerea la jurnalismul politic, pentru …


read more