I amsterdam – rebranding viu pentru un oraș relaxat

Fiecare oraș se remarcă printr-un specific cultural care atrage turiști – de la stilul arhitectural al clădirilor la obiectivele turistice și până la piețele care definesc viața străzilor, fiecare oraș are o aură proprie care îl face să fie unic Orașele au devenit, odată cu trecerea timpului, o “specie” cu un caracter special, un personaj dintr-o …


read more

3 wearables care schimbă fața PR-ului

Cândva, undeva într-o galaxie foarte îndepărtată, oamenii citeau presa din ziarele găsite la chioșc sau în fața ușii, mergeau la medic pentru a-și măsura tensiunea arterială și foloseau ceasul pentru a afla ora După câțiva ani și o explozie controlată și constantă a tehnologiei, ne găsim în mijlocul unei lumi care citește presa de pe …


read more

De unde a pornit PR-ul ca să arate azi așa (II)

Ivy Ledbetter Lee (1877 – 1934) Profesionistul premierelor Lucrul cel mai spectaculos de reținut despre Ivy Ledbetter Lee este că, înainte de a fi împlinit vârsta de 30 de ani, devenise deja un nume în domeniul PR-ului, fiind considerat unul dintre „întemeietorii” domeniului Cariera și-a început-o ca reporter, apoi a făcut trecerea la jurnalismul politic, pentru …


read more

Cum gestionezi o criză de tip “cobră”

O lecție de bază a comunicării spune că nicio criza nu este întâmplătoare și că aproape orice situație se poate anticipa și gestiona din timp astfel încât impactul să fie cât mai mic Și totuși, există situații al căror impact nu poate fi întotdeauna prevăzut în toată dimensiunea sa, și asta pentru că factorii care …


read more